פעמים רבות ישנם מקרים בהם אנשים מוצאים דיל יומי שמושך במיוחד את תשומת לב ומעורר בהם התלהבות חסרת מעצורים.

כמובן שתוך זמן קצר הם מקליקים על קניית קופון והשתתפות באותו דיל, אך יכול להיווצר מצב שבו, מסיבה כזו או אחרת, הדיל היומי אינו מושך מספיק גולשים מעוניינים.

אז מה אתם יכולים לעשות בנדון? אם מדובר על דיל או עסקה קבוצתית שאתם פשוט אינכם יכולים להרשות לעצמכם לפספס, אתם יכולים לפרסם את הדיל הזה בפייסבוק שלכם, להפיץ אותו בפורומים או לספר עליו לאנשים בדרכים המסורתיות יותר.

בדרך זו אתם גם תעשו טובה לאנשים שיוכלו לרכוש קופונים שיאפשרו לכם לקנות מוצרים או שירותים בזול, וכך בסופו של דבר גם אתם תוכלו ליהנות מהעסקה שכה ציפיתם

אתר הדילים כולל מנוע חיפוש מתקדם אשר באמצעותו אתם יכולים למצוא את הדיל היומי או קופונים בתחומים אשר מעניינים אתכם באופן אישי.
בנוסף על כך שאתם יכולים פשוט להשתמש במנוע החיפוש כדי לחפש מוצר או שירות מסוים שאתם רוצים להזמין, קיימת גם האפשרות לערוך את ההגדרות האישיות שלכם בצורה כזו שמערכת האתר תשלח לכם מדי יום (או מדי כל תקופה שתגדירו מראש) דילים, קופונים, מבצעים או קניות קבוצתיות לפי פרמטרים שאתם קובעים בכוחות עצמכם. בדרך זו אתם למעשה אינכם חייבים להיכנס לאתר מדי יום על מנת לבדוק אם פורסמה מכירה קבוצתית שמעניינת אתכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לערוך את ההגדרות האישיות שלכם לפי הצרכים הייחודיים שלכם, ואתם כבר תקבלו את העדכונים הרלוונטיים לכם.

כן, אין זה משנה כל עיקר בין אם יש לכם מסעדה קטנה לאוכל ביתי בחולון ובין אם יש לכם רשת מסעדות בכל רחבי מדינת ישראל כל עסק יכול להציע קופונים או דילים יומיים.
אם יש לכם עסק ואתם מעוניינים בדרך חדשה, יעילה ומקורית למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את מחזור העסקים שלכם, אתם יכולים להציע דיל יומי באתרי קנייה קבוצתית.
כמובן שבנוסף לכך יש להציג את כל המסמכים הרשמיים וכיוצא באלה.

ישנם אתרים רבים אשר עוסקים בתחום של קניה קבוצתית, כאשר לכל אחד ואחד מהם האג'נדה הייחודית והאישית שלו.
יחד עם זאת, יש קשת רחבה ומגוונת של דרכים שונות בהן אתרי קופונים או דילים יומיים יכולים להרוויח מהזרימה ההמונית של גולשים לאתר שלהם מדי יום ביומו.

יש אתרים שמרוויחים מפרסומות, יש אתרי דילים שמרוויחים אחוז מסוים מכל עסקה שמתבצעת, יש אתרי קניה קבוצתית שבעלי עסקים משלמים להם עבור הזכות לפרסם דיל יומי או קופון.

פעמים רבות אנשים שואלים את עצמם איך בתי עסק יכולים להרוויח ממכירת קופונים או דיל יומי ולמה שעסקים ירצו למכור קופונים בקנייה קבוצתית את מוצריהם במחיר מוזל במיוחד.

לאמיתו של דבר, אתרי מכירות קבוצתיות הן פלטפורמה מצוינת עבור בעלי עסקים אשר מעוניינים לקדם את העסקים שלהם בצורה יעילה, חכמה ויצירתית במיוחד. 
להלן מספר דוגמאות לדרכים שבאמצעותן עסק יכול להרוויח מפרסום דילים יומיים או מכירת קופונים עבור קניה קבוצתית:

רווח כספי מיידי ומהיר

אם יש לכם מוצר או שירות שימשוך את תשומת לבם של מספיק גולשים אשר ירצו לרכוש קופונים לעסקה קבוצתית משתלמת שתציעו להם, אתם יכולים תוך זמן קצר מאוד לעשות רווח גדול. פירוש הדבר שבמקום להתחיל לעסוק בעניינים של קידום מכירות ופרסום, אתם בצורה פשוטה וקלה מושכים במכה אחת המוני לקוחות משלמים חדשים.

משיכת לקוחות חדשים

יתרון נוסף עצום עבור עסקים שמפרסמים דיל יומי באתרי מכירה קבוצתית, הוא ההזדמנות למשוך לקוחות חדשים לעסק, כאלה שקרוב לוודאי שלא היו מגיעים אליכם או שומעים עליכם בדרך אחרת. למעשה, אפשר לומר שבמידה מסוימת זו המהות של אתרי קנייה קבוצתית עבור בעלי עסקים. העניין הוא שלאחר שמגיעים כל הלקוחות החדשים, הכול תלוי בכם: עליכם לספק שירות לקוחות אדיב, לתת את המוצרים כפיח שהובטחו ולדאוג שהלקוחות החדשים יהיו מרוצים על מנת שהם יהיו מעוניינים לחזור אליכם שוב ושוב.

יצירת לקוחות קבועים

הכנסה כספית מהירה וגדולה זה טוב ויפה, אך אם תצליחו לקחת את הלקוחות החדשים שהגיעו אליכם ולהפוך אותם ללקוחות קבועים שרוצים לחזור אליכם שוב ושוב, אז באמת הצלחתם להפיק את מרב התועלת ממכירת דילים יומיים או קופוני קנייה קבוצתית. תעשו כל מה שביכולתם כדי להפוך לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים, ואתם תשדרגו את העסק שלכם לאין שעור.

פרסום זול ויעיל

סיבה נהדרת נוספת בגללה כדאי לעסקים להשתתף באתר הדיל היומי היא שמדובר על פרסום זול ויעיל, במיוחד אם משווים אותו לפרסום בכל אמצעי תקשורת אחר כמו טלוויזיה, רדיו או שלטי חוצות. אתרי קניות קבוצתיות מהווים פלטפורמה מצוינת לפרסום העסק שלכם, מפני שהגולשים באתר כבר מראש מעוניינים למצוא דילים משתלמים במגוון רחב של מוצרים ושירותים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא את הנישה שלכם ולהציע מוצרים ושירותים במחירים משתלמים. בנוסף על כך, לאחר הפרסום שתקבלו באתר הדיל היומי עצמו, פעמים רבות לקוחות מרוצים יפיצו את הבשורה אודות העסק שלכם בכוחות עצמם, ואין יעיל יותר מפרסום מסוג זה.

אם לא נרשמו מספיק גולשים למכירה הקבוצתית, הדבר תלוי בהסכם שנערך בין אתר הדיל היומי לעסק המפרסם. במקרים מסוימים העסקה פשוט לא תצא לפועל וכל אותם אנשים אשר קנו קופונים לא יחויבו וגם לא ייהנו מהמחיר המשתלם של העסקה הקבוצתית.

במקרים מסוימים, בהם לא נמכרו כל הקופונים אך נמכרו רובם, ייתכן שבעלי העסק יחליטו כי בכל זאת כדאי להם לאפשר לרוכשי הקופונים לממשם.

נניח שעסק מסוים מעניין לקדם את עצמו על ידי מכירה קבוצתית של מוצר (ועל היתרונות הגלומים בכך נספר בהמשך). הם פונים לאתר קניות קבוצתיות, מפרסמים כמות מסוימת של קופונים שנקבעת מראש, אשר באמצעותם הגולשים באתר יכולים לרכוש את המוצר או השירות של העסק במחיר מוזל במידה משמעותית.

ברוב המקרים, התנאי היחיד לקיום העסקה הוא שכל הקופונים יירכשו (או לפחות כמות מינימאלית שנקבעה מראש). בדרך כלל מוקצב פרק זמן של מספר ימים עד לסגירת הדיל היומי, ואם אכן התקיימו התנאים קיום העסקה הגולשים יכולים לממש את אותם קופונים שהם רכשו וליהנות ממחירים שהם לא ימצאו בשום מקום אחר.

קנייה קבוצתית עובדת על פי העיקרון העסקי הידוע, לפיו ככל שקונים יותר ממוצר מסוים, כך כל יחידה בודדה ממנו תעלה פחות בהשוואה לקנייה רגילה של אותו מוצר.

קרוב לוודאי שאין לכם את הזמן, האנרגיה או המשאבים הכספיים הדרושים על מנת לאתר את המוצר שאתם רוצים, לרכוש אותו בכמויות המוניות ולאחר מכן עוד למצוא אנשים נוספים שיסכימו לרכוש אותו מכם (על מנת שתזכו לקבל אותו במחיר מוזל), ובדיוק מהצורך הזה נולדה ברשת האינטרנט אחת מהתופעות הצרכניות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות – רכישות קבוצתיות. במובן מסוים, אתרי קניות קבוצתיות או אתרי קופונים מאפשרים לגולשים ליהנות ממחירים זולים עד גיחוך מעצם העובדה שהם הצליחו להתכנס יחדיו לקבוצת רכישה בעלת כוח צרכני.